Exact levert daadkrachtige business software voor met name het midden- en kleinbedrijf. Bureau-P schrijft diverse teksten voor Exact: copy voor content marketing, referentverhalen, nieuwsbrieven, events, vertalingen, mailings etc.
Marco Derr is een bevlogen en betrokken trainer. Hij geeft trainingen in het basisonderwijs om pesten effectief tegen te gaan en sociale veiligheid te vergroten. Onder andere met KiVa. Dit programma werkt preventief tegen pesten, signaleert pesten én lost het op. Bureau-P hielp Marco Derr met het redigeren van de teksten op zijn nieuwe website.
Moove is een (online) videomarketingbureau dat klanten helpt bij het in beweging brengen van hun doelgroep. Bureau-P maakt als copywriter deel uit van het team van Moove en denkt mee met videoconcepten.
Van den Bergh Rietdekkers staat voor betrokkenheid, kwaliteit, vakmanschap en samenwerking. Maar wat zeggen de klanten van Van den Bergh? Hiervoor schrijft Bureau-P klantverhalen. Verhalen waarin de trotse huiseigenaren enthousiast vertellen over de totstandkoming van hun rieten dak en waarin de 4 bovengenoemde punten steeds weer doorklinken.
bo esthetics houdt zich bezig met de exclusieve distributie en verkoop van 'cosmedische' technologie. Het bedrijf schakelde Bureau-P in voor het redigeren van diverse teksten, waaronder de copy van iovera.
Bureau-P is ‘wordsmith’ voor Maganda Shoes: ‘Lovely and fun shoes, proudly made for you by great craftsmen in the Philippines!’. Wat een mooie onderneming om aan bij te dragen!
De Creative Tribe ontwikkelde het kaartspel 'Zwanger & Werk' en schakelde Bureau-P om de kaarten te voorzien van teksten met de nodige dosis humor. Het doel van het kaartspel is om op een luchtige manier de discussie rondom het thema 'Zwanger & Werk' op gang te brengen.
Bureau-P schreef de teksten voor een Customer Journey-boekje voor de MPlus Group. Een mooie samenwerking met Customer Journey Expert Dear Customer en de designhelden van The Thirsty Fisherman.
Toscani is een dynamisch, creatief en innovatief reclamebureau met oog voor kwaliteit en interactieve media. Bureau-P verzorgde de (web)teksten voor een van de opdrachtgevers van Toscani.
Flokk is marktleider in Europa op het gebied van ontwerp, ontwikkeling en productie van hoogwaardig kantoormeubilair. Bureau-P vertaalde de websiteteksten van Flokk en de Flokk-merken HÅG, RBM en RH. Een mooie, uitdagende klus van circa 30.000 woorden!
Bureau-P verzorgde samen met DelicaTessa de eindredactie van "Thuisgekookt", het kookboek van Thuisafgehaald met de 50 lekkerste recepten van thuiskoks én de persoonlijke verhalen daarachter.
Bureau-P verzorgt quality control voor documenten van Avenir Analytics. Deze organisatie staat voor 'Reliable project solutions to support improvement in the delivery of assistance to people affected by disaster and poverty'.
Bureau-P verzorgde de socialmediacontent (acties op Facebook en Twitter) en het communitymanagement voor Truly Yours, de leukste beautybox van Nederland (die nu helaas niet meer bestaat).
Bureau-P is copywriter voor Pixtory, een productiebedrijf voor video en animatie. Een bedrijfsvideo, interactieve video, animatie, stopmotion video, persoonlijke video of timelapse video? Het kan allemaal bij Pixtory!
Bureau-P schreef diverse teksten voor SEO-specialist Qonvert. Qonvert helpt bedrijven bij het verkrijgen van een onverslaanbare concurrentiepositie aan de hand van SEO-advies en content marketing . Voor meer bezoekers, meer klanten en meer omzet!
HONK Ketenzorg (Huisartsen Organisatie Noord-Kennemerland)had behoefte aan nieuwe teksten voor hun nieuwe folder, flyers, en (een deel van) de nieuwe website. Een mooie klus voor Bureau-P! Met als resultaat nieuwe, frisse teksten met aandacht voor persoonsgerichte zorg.
Impuls geeft samen met haar klanten een impuls aan duurzame warmtevoorzieningen. Bureau-P schreef de teksten voor de gloednieuwe website van Impuls. Check het op: https://www.impulsenergie.nl/
LucaNet biedt klanten intuïtieve, flexibele software voor consolidatie, planning en rapportage. Bureau-P schrijft referentverhalen over de tevreden klanten van LucaNet en verzorgt vertalingen voor de website, met de juiste tone of voice en het correcte gebruik van financiële terminologie.
Bureau-P realiseert in opdracht van vertaalbureau Easy Translate vertalingen EN-NL. In de zomer van 2018 werkte ik in een team aan een vertaling van 1 miljoen woorden voor een grote internationale opdrachtgever, gespecialiseerd in Artificial Design Intelligence.
Bureau-P creëerde diverse teksten voor WestlandUtrecht Bank, waaronder copy voor een Customer Journey-boekje, Employee Journey-boekje, Customer Journey Toolkit en een aantal klantmaterialen.
Werkt je bedrijf met Apple? Dan kun je terecht bij Root3 voor onderhoud, ondersteuning, consultancy, oplossingen en producten. Bureau-P schreef de websiteteksten en diverse klantverhalen voor deze betrouwbare en flexibele partij.
“Krijg antwoorden op je vragen, zo snel als je ze kunt verzinnen” - dankzij Nalanda. Bureau-P schreef de websiteteksten voor deze jonge, dynamische startup die je helpt bij het volledig benutten van je datapotentieel.
Bureau-P schrijft klantverhalen voor Evologics. Evologics is gespecialiseerd in het adviseren, ondersteunen en implementeren van planningssystemen bij productiebedrijven in met name de metaalindustrie, voedingsindustrie, verpakkingsindustrie en farmaceutische industrie.
Bureau-P redigeerde de teksten voor de website van BrainSquare. Daarnaast verzorgt Bureau-P diverse andere communicatie-uitingen, waaronder klantverhalen, voor deze IT-expert in productie en service.
Ik was een van de 'specials agents' van de Smaakpionnen [niet meer live]. Op dit foodblog namen we onze lezers mee op onze ontdekkingstocht door de culinaire wereld.
Beheer cookie toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.